Počet záznamov: 1
Skúmanie vizuálnych marketingových podnetov spotrebiteľského správania
Názov Skúmanie vizuálnych marketingových podnetov spotrebiteľského správania : dizertačná práca Autorské údaje Róbert Šlosár, školiteľ: Štefan Majtán Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Ďalší autori Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2017. - 138 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * neuromarketing * správanie spotrebiteľa * výskum * metodika Kategória EPC Dizertačné a habilitačné práce Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 897626
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 11.9 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 897626 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1