Počet záznamov: 1  

Skúmanie vizuálnych marketingových podnetov spotrebiteľského správania

  1. Názov Skúmanie vizuálnych marketingových podnetov spotrebiteľského správania : dizertačná práca
    Autorské údajeRóbert Šlosár, školiteľ: Štefan Majtán
    Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Ďalší autori Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2017. - 138 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * neuromarketing * správanie spotrebiteľa * výskum * metodika
    Kategória EPCDizertačné a habilitačné práce
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra897626

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce11.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    897626SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.