Počet záznamov: 1  

Teórie spotrebiteľského správania: prístupy a modely

  1. Názov Teórie spotrebiteľského správania: prístupy a modely
    Súbežný názovConsumer behaviour theory: approaches and models
    Autorské údajeRóbert Šlosár
    Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Možnosti stabilizácie podnikateľského prostredia na Slovensku : zborník abstraktov z [5.] vedeckého seminára KPH : 11. - 12. máj 2017, Častá Píla. S. 43-44 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Grisáková Nora ; Kintler Jakub ; Kufelová Iveta ; Štetka Peter ; Fendeková Eleonora ; Možnosti stabilizácie podnikateľského prostredia na Slovensku Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4397-2
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina, slovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * modely
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00474-015, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.