Počet záznamov: 1
The Sweezy model of price competition among private labels of chain stores
Názov The Sweezy model of price competition among private labels of chain stores Autorské údaje Roman Svoboda, Lenka Kopecká Autor Svoboda Roman Spoluautori Kopecká Lenka Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 63, no. 7 (2017), s. 299-307. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2017. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá reťazce obchodné * značky privátne * potraviny * ceny * konkurencia * ceny pevné * oligopoly * spotrebitelia * modely * Česko Anotácia Článok overuje a vysvetľuje vplyv Sweezyho modelu oligopolov a jeho dopad na požiadavky spotrebiteľov a štruktúru zásob potravín v obchodných reťazcoch. Komparatívna analýza štruktúry komodít obchodných reťazcov v ČR. Konkurencia medzi dvoma reťazcami Billa a Kaufland na trhu s privátnymi značkami produktov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 7-12
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 180.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1