Počet záznamov: 1
Marketing performance assessment in businesses in Slovakia
Názov Marketing performance assessment in businesses in Slovakia Preklad názvu Hodnotenie marketingovej výkonnosti v podnikoch na Slovensku Autorské údaje Gabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument ISCOBEMM 2017 : proceedings of the [2nd] international scientific conference of business economics, management and marketing : may 25 - 26, 2017, Zaječí, Czech Republic. Pp. 56-64 online. - Brno : Masaryk University, 2017 / Janošová Lenka ; Kuchynková Ladislava ; Cenek Martin ; Blažek Ladislav ; Cenek Martin ; ISCOBEMM 2017 International scientific conference of business economics, management and marketing. ISBN 978-80-210-8714-9 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * výkonnosť * výkonnosť podniku * meranie výkonnosti * podnik * ukazovatele * ukazovatele výkonnosti * Slovensko Anotácia Význam hodnotenia marketingovej výkonnosti najmä v súvislosti s výkonnosťou podniku. Prehľad základných prístupov v oblasti merania marketingovej výkonnosti a najčastejšie používaných ukazovateľov. Analýza úrovne hodnotenia marketingovej výkonnosti podnikov na Slovensku, ako aj problémov merania marketingovej výkonnosti na základe prieskumu z obdobia 11/2016-03/2017. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00475-003, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 418.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1