Počet záznamov: 1  

Study: the use of social media for service delivery: how do end-users use customer service 2.0?

  1. Názov Study: the use of social media for service delivery: how do end-users use customer service 2.0?
    Preklad názvuŠtúdia: Používanie sociálnych médií na poskytovanie služieb: ako koncoví užívatelia používajú zákaznícke služby 2.0?
    Autorské údajeMarcus Diedrich
    Autor Diedrich Marcus
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 2-11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá technológie nové * technológie informačné * technológie komunikačné * zákazníci * prieskum * dotazníky * internet * médiá sociálne
    AnotáciaSpôsob využívania služieb spoločností v čase web 2.0 koncovým zákazníkom. Dotazníkový prieskum zameraný na používateľov, ktorí sú v každodennom kontakte s tovarmi alebo službami a denne využívajú služby spoločností. Definícia termínov web 2.0 a customer service 2.0. Význam webu 2.0 a s tým súviace očakávania zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF211.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.