Počet záznamov: 1
Marketing planning process - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life
Názov Marketing planning process - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life Preklad názvu Proces marketingového plánovania - pohľad na súbor aktivít, ktoré ovplyvňujú všetky aspekty podnikateľského života Autorské údaje Helena Horáková, Marie Švarcová, Lukáš Volf Autor Horáková Helena Spoluautori Švarcová Marie Volf Lukáš Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 43-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * plánovanie * ciele podnikové * stratégia marketingová * riadenie strategické * marketing manažment Anotácia Definícia a jednotlivé fázy marketingového plánovania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 180 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1