Počet záznamov: 1  

Marketing planning process - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life

  1. Názov Marketing planning process - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life
    Preklad názvuProces marketingového plánovania - pohľad na súbor aktivít, ktoré ovplyvňujú všetky aspekty podnikateľského života
    Autorské údajeHelena Horáková, Marie Švarcová, Lukáš Volf
    Autor Horáková Helena
    Spoluautori Švarcová Marie
    Volf Lukáš
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 43-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * plánovanie * ciele podnikové * stratégia marketingová * riadenie strategické * marketing manažment
    AnotáciaDefinícia a jednotlivé fázy marketingového plánovania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF180 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.