Počet záznamov: 1  

Too much is never enough: is there a tipping point in marketing communications?

  1. Názov Too much is never enough: is there a tipping point in marketing communications?
    Preklad názvuPríliš nie je nikdy dosť: existuje zlomový bod v marketingovej komunikácii?
    Autorské údajePavel Štrach
    Autor Štrach Pavel
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 54-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * marketing manažment * komunikácia marketingová * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaMarketingová komunikácia sa môže stať pre podnik kontraproduktívna a môže sa negatívne odraziť na hodnotení zákazníckej spokojnosti. Veľkosť alebo nepriamy dopad marketingovej komunikácie nesmie byť zamienaný s jej obsahom a esteticky i eticky primeranou formou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF55.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.