Počet záznamov: 1
Too much is never enough: is there a tipping point in marketing communications?
Názov Too much is never enough: is there a tipping point in marketing communications? Preklad názvu Príliš nie je nikdy dosť: existuje zlomový bod v marketingovej komunikácii? Autorské údaje Pavel Štrach Autor Štrach Pavel Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 54-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * marketing manažment * komunikácia marketingová * spokojnosť zákazníkov Anotácia Marketingová komunikácia sa môže stať pre podnik kontraproduktívna a môže sa negatívne odraziť na hodnotení zákazníckej spokojnosti. Veľkosť alebo nepriamy dopad marketingovej komunikácie nesmie byť zamienaný s jej obsahom a esteticky i eticky primeranou formou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 55.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1