Počet záznamov: 1
The Brand of the National Forest Holding “State Forests”
Názov The Brand of the National Forest Holding “State Forests” Preklad názvu Značka Národnej lesníckej holdingovej spoločnosti “Štátne lesy” Autorské údaje Gabriela Roszyk Kowalska, Piotr Małž Autor Roszyk Kowalska Gabriela Spoluautori Małž Piotr Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 1 (2017), s. 18-26. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * lesy * konkurencieschopnosť * hodnota podniku * propagácia * zodpovednosť spoločenská Anotácia Silná značka znamená náskok pred konkurenciu a je zároveň aj základnou hodnotou podniku. Budovanie značky výrobku, spoločnosti, ktorá ponúka produkty alebo služby sa môže realizovať pomocou marketingovej kampane, reklamy alebo distribúcie. Ale budovanie značky organizácie, akou je Národná lesnícka holdingová spoločnosť „Štátne lesy“ by mala závisieť od propagácie nevýrobných funkcií Štátnych lesov a od spoločenskej zodpovednosti firiem . Napriek de facto monopolné mu postaveniu na lesníckom trhu, Štátne lesy potrebujú, aby ich spoločnosť, vystupujúca v roli stakeholdera holdingovej spoločnosti, akceptovala. Analýza povedomia o značke NFH SF a povedomie o svojom poslaní a činnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 120 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1