Počet záznamov: 1  

Získat nové lidi? Nejdříve se zajímejte o ty stávající

  1. Názov Získat nové lidi? Nejdříve se zajímejte o ty stávající
    Autorské údajeKristýna Dlasková
    Autor Dlasková Kristýna
    Zdrojový dokument Moderní řízení. Roč. 52, č. 9 (2017), s. 16-19. - Praha : Economia, 2017. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá značky * budovanie značky * firmy * zamestnanci * zamestnávatelia
    AnotáciaUdržať súčasných zamestnancov a získať uchádzačov o prácu pomáha aj samotná značka, do ktorej firmy investujú nemalé financie. Práca pre prestížnu značku zvyšuje motiváciu, angažovanosť a lojálnosť súčasných zamestnancov firmy. Ako budújú svoje značky svetoznáme korporácie či malé rodinné firmy (Ikea Česká republika, Sephora, Deloitte, Ľ Oréal, McDonald`s, Skupina ČEZ, Polstrin).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.