Počet záznamov: 1  

Marketing–trends, planning and strategy

  1. Názov Marketing–trends, planning and strategy
    Preklad názvuMarketing – trendy, plánovanie a stratégia
    Autorské údajeBohuslava Mihalčová, Michal Pružinský, Lenka Štofová
    Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Spoluautori Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Štofová Lenka EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 13, č. 2 (2017), s. 18-24 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2017. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * stratégia marketingová * plánovanie
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00507-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF305 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.