Počet záznamov: 1  

Changes in Purchasing Decision-making Process of Consumers in the Digital Era

  1. Názov Changes in Purchasing Decision-making Process of Consumers in the Digital Era
    Preklad názvuZmeny v rozhodovacom procese nákupu spotrebiteľov v digitálnej ére
    Autorské údajeAndrej Miklošík
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument European Journal of Science and Theology. Vol. 11, no. 6 (2015), pp. 167-176. - Iasi : Ecozone. ISSN 1842-8517
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    PoznámkyVEGA 1/0178/14. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRumunsko
    Heslá správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * procesy rozhodovacie * ekonomika znalostná * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové
    AnotáciaIdentifikácia zmien v rozhodovacom procese nákupu spotrebiteľov oblasti digitálnej éry.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01999-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF249.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.