Počet záznamov: 1  

Digitální marketing: nejen instáč, fejsíček, jůtůbko a ty ostatní

  1. Názov Digitální marketing: nejen instáč, fejsíček, jůtůbko a ty ostatní
    Autorské údajeMichaela Benešovská, Štěpán Feik
    Autor Benešovská Michaela
    Spoluautori Feik Štěpán
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 3 (2017), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * digitalizácia * zákazníci
    AnotáciaPojem digitálny marketing. Digitálny marketing ako súbor nástrojov, ktoré sú využívané v prostredí digitálnych technológií, teda hlavne na internete a v komunikačných prostriedkoch. Fázy see, think, do, care pre získanie a udržanie zákazníka. Najčastejšie chyby v súčasnom marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4 + 1príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.