Počet záznamov: 1
Psychologické aspekty digitální marketingové komunikace aneb na oboch koncích jsou lidé
Názov Psychologické aspekty digitální marketingové komunikace aneb na oboch koncích jsou lidé Autorské údaje Jitka Vysekalová Autor Vysekalová Jitka Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 3 (2017), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá komunikácia * digitalizácia * komunikácia elektronická * spotrebitelia * psychológia * správanie spotrebiteľa Anotácia Článok sa zameriava na psychologické aspekty digitálnej komunikácie, dôležitosť psychologických znalostí správania spotrebiteľa v on-line svete a jeho rozdielov v reálnom svete. V čom sa líši vnímanie kmunikovaných informácií na webe od informácií komunikovaných v reálnom svete. Rozhodovanie sa pri on-line nákupoch. Projekty, ktoré mapujú premeny chovania spotrebiteľov v on-line svete. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4 + 1príl.
článok
Počet záznamov: 1