Počet záznamov: 1  

Psychologické aspekty digitální marketingové komunikace aneb na oboch koncích jsou lidé

  1. Názov Psychologické aspekty digitální marketingové komunikace aneb na oboch koncích jsou lidé
    Autorské údajeJitka Vysekalová
    Autor Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 3 (2017), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia * digitalizácia * komunikácia elektronická * spotrebitelia * psychológia * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaČlánok sa zameriava na psychologické aspekty digitálnej komunikácie, dôležitosť psychologických znalostí správania spotrebiteľa v on-line svete a jeho rozdielov v reálnom svete. V čom sa líši vnímanie kmunikovaných informácií na webe od informácií komunikovaných v reálnom svete. Rozhodovanie sa pri on-line nákupoch. Projekty, ktoré mapujú premeny chovania spotrebiteľov v on-line svete.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4 + 1príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.