Počet záznamov: 1  

Rozvoj české e-commerce

  1. Názov Rozvoj české e-commerce
    Autorské údajeVáclav Stříteský
    Autor Stříteský Václav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 3 (2017), s. 21-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá obchod elektronický * Česko
    AnotáciaInternetová populácia, elektronický obchod v Česku. Vstup tradičných predajcov do elektronického obchodu. Už vybudovaná sieť kamenných predajní môže k internetovému nákupu poskytnúť lepšie služby, než poskytujú malé a stredne veľké e-shopy. Postoj k nákupu vybraných kategórií tovarov na internete. Potenciál pre rozvoj internetového obchodu v ČR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4 + 1príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.