Počet záznamov: 1
The Effects on purchase intention: the case of fruit juice
Názov The Effects on purchase intention: the case of fruit juice Preklad názvu Vplyvy na nákupný zámer: prípad ovocnej šťavy Autorské údaje Nodira Zaynutdinova, Přemysl Pálka Autor Zaynutdinova Nodira Spoluautori Pálka Přemysl Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : scientific journal from the field of management and economics. No. 3 (2017), pp. 111–128 online. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2017. ISSN 1804-1728 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * marketing nákupný * rozhodovanie nákupné * nákup * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * značky * značky výrobkov * hodnota * riziko * spokojnosť zákazníkov * potraviny * analýza empirická Anotácia Analýza účinkov značky na nákupný zámer spotrebiteľov. Empirická štúdia na základe Aakerovho modelu hodnoty značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1