Počet záznamov: 1  

The Effects on purchase intention: the case of fruit juice

  1. Názov The Effects on purchase intention: the case of fruit juice
    Preklad názvuVplyvy na nákupný zámer: prípad ovocnej šťavy
    Autorské údajeNodira Zaynutdinova, Přemysl Pálka
    Autor Zaynutdinova Nodira
    Spoluautori Pálka Přemysl
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : scientific journal from the field of management and economics. No. 3 (2017), pp. 111–128 online. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2017. ISSN 1804-1728
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * marketing nákupný * rozhodovanie nákupné * nákup * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * značky * značky výrobkov * hodnota * riziko * spokojnosť zákazníkov * potraviny * analýza empirická
    AnotáciaAnalýza účinkov značky na nákupný zámer spotrebiteľov. Empirická štúdia na základe Aakerovho modelu hodnoty značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.