Počet záznamov: 1  

The Marketing-entrepreneurship paradox: a frequency-domain analysis

  1. Názov The Marketing-entrepreneurship paradox: a frequency-domain analysis
    Preklad názvuParadox marketing-podnikanie: frekvenčná analýza domén
    Autorské údajeSlavka T. Nikolić, Nikola Gradojević, Vladimír Dakovič, Valentina Mladenović, Jelena Stanković
    Autor Nikolić Slavka T.
    Spoluautori Gradojević Nikola
    Dakovič Vladimír
    Mladenović Valentina
    Stanković Jelena
    Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 3 (2017), s. 207-218. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * podnikanie * inovácia * výhody konkurenčné * stratégia marketingová * ciele podnikové
    AnotáciaOblasti prekrývania medzi disciplínami marketingu a podnikania sú podstatné a poskytujú širokú škálu príležitostí pre multidisciplinárny výskum. Multidisciplinárne základy pre formálnu teoretickú a praktickú úpravu interakcie medzi marketingom, podnikaním a profesionálnosťou v organizácii. Definovanie vzťahu medzi podnikaním a marketingom, ktorý sa odzrkadľuje v novom prístupe, tzv. „špirála úspechu". Zdôraznenie nevyhnutnosti inovácií a dynamických zmien v podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.