Počet záznamov: 1
The Marketing-entrepreneurship paradox: a frequency-domain analysis
Názov The Marketing-entrepreneurship paradox: a frequency-domain analysis Preklad názvu Paradox marketing-podnikanie: frekvenčná analýza domén Autorské údaje Slavka T. Nikolić, Nikola Gradojević, Vladimír Dakovič, Valentina Mladenović, Jelena Stanković Autor Nikolić Slavka T. Spoluautori Gradojević Nikola Dakovič Vladimír Mladenović Valentina Stanković Jelena Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 3 (2017), s. 207-218. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * podnikanie * inovácia * výhody konkurenčné * stratégia marketingová * ciele podnikové Anotácia Oblasti prekrývania medzi disciplínami marketingu a podnikania sú podstatné a poskytujú širokú škálu príležitostí pre multidisciplinárny výskum. Multidisciplinárne základy pre formálnu teoretickú a praktickú úpravu interakcie medzi marketingom, podnikaním a profesionálnosťou v organizácii. Definovanie vzťahu medzi podnikaním a marketingom, ktorý sa odzrkadľuje v novom prístupe, tzv. „špirála úspechu". Zdôraznenie nevyhnutnosti inovácií a dynamických zmien v podniku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1