Počet záznamov: 1  

Vnímanie obchodných formátov zákazníkmi na Slovensku

  1. Názov Vnímanie obchodných formátov zákazníkmi na Slovensku
    Preklad názvuPerception of types of markets of customers in Slovakia
    Autorské údajeEva Poliačiková
    Autor Poliačiková Eva
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 6, č. 1 (2017), s. 129-136. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2017. ISSN 1338-6581
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá supermarkety * hypermarkety * zákazníci * správanie spotrebiteľa * Slovensko
    AnotáciaVnímanie obchodných formátov (obchodných prevádzok) na Slovensku z pohľadu ich obľúbenosti, či preferencie zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.