Počet záznamov: 1
Základy segmentácie trhu
Názov Základy segmentácie trhu Autorské údaje Kornélia Richterová a kolektív, recenzovali: Štefan Rajt, Lucia Rohoňová, Elena Šťavová Autor Richterová Kornélia Spoluautori Kulčáková Marta Viestová Kristína Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Labská Helena Lošťáková Hana Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Rajt Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Rohoňová Lucia (Recenzent) Šťavová Elena (Recenzent) Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave , 1999. - 209 s. Vydanie 1. vyd. ISBN 80-225-1174-9 Poznámky G 5040 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * segmentácia trhu * spotrebitelia * škálovanie * marketing manažment Kategória EPC Skriptá a učebné texty Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 897701 Archív EPC E00 02213-001, dokument vo fonde SEK
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 897701 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1