Počet záznamov: 1  

Parametre spotrebiteľského správania

  1. Názov Parametre spotrebiteľského správania : (zborník z medzinárodného workshopu)
    Autorské údajerecenzenti: Marta Kulčáková ... [et al.]
    Ďalší autori Kulčáková Marta (Recenzent)
    Cibáková Viera (Recenzent)
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Sekce pedagogů marketingu České marketingové společnosti
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2002. - 80 s.
    Vydanie1. vyd.
    ISBN80-225-1575-2
    PoznámkyVEGA 1/8000/1
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * podpora predaja * poisťovníctvo * stratégia marketingová * marketing priamy
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra897702

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    897702SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.