Počet záznamov: 1  

Reklamní trh v ČR: analýza mediální proliferace

  1. Názov Reklamní trh v ČR: analýza mediální proliferace
    Preklad názvuAdvertising market in Czech Republic: media proliferation analysis
    Autorské údajeDaria Gunina, Tomáš Kincl
    Autor Gunina Daria
    Spoluautori Kincl Tomáš
    Zdrojový dokument Logos Polytechnikos. Roč. 8, č. 3 (2017), s. 27-43. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2017. ISSN 1804-3682
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá reklama * propagácia * trh * médiá * televízia * rozhlas * tlač * konkurencia * investície * Česko
    AnotáciaAnalýza vplyvu proliferácie médií na vývoj reklamného trhu v masmédiách v Českej republike v rokoch 2010-2016. Snaha médií odlíšiť sa od konkurencie a orientovať sa na špecifické skupiny. Prejavy mediálnej proliferácie. Analýza českého televízneho trhu, rozhlasového trhu a trhu tlačených médií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF404.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.