Počet záznamov: 1
The Relationship between customer strategy and company performance
Názov The Relationship between customer strategy and company performance Preklad názvu Vzťah medzi stratégiou zákazníka a výkonnosťou spoločnosti Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. Pp. 875-882 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models International scientific conference. ISBN 978-80-244-5233-3 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Poznámky VEGA 1/0224/15. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * výkonnosť * výkonnosť podniku Anotácia Vplyv troch rôznych kategórií CRM na obchodné výsledky podniku - výsledky prieskumu na vzorke 165 podnikov. Stratégie CRM zamerané na informačno-komunikačné technológie, interakcie a integráciu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00633-002, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 461.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1