Počet záznamov: 1  

The Relationship between customer strategy and company performance

  1. Názov The Relationship between customer strategy and company performance
    Preklad názvuVzťah medzi stratégiou zákazníka a výkonnosťou spoločnosti
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. Pp. 875-882 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models International scientific conference. ISBN 978-80-244-5233-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0224/15. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * výkonnosť * výkonnosť podniku
    AnotáciaVplyv troch rôznych kategórií CRM na obchodné výsledky podniku - výsledky prieskumu na vzorke 165 podnikov. Stratégie CRM zamerané na informačno-komunikačné technológie, interakcie a integráciu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00633-002, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti461.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.