Počet záznamov: 1  

Franchising - modern form of business for small and medium sized enterprises in 21st century

  1. Názov Franchising - modern form of business for small and medium sized enterprises in 21st century
    Preklad názvuFranšízing - moderná forma podnikania pre malé a stredné podniky v 21. storočí
    Autorské údajeJozef Orgonáš, Barbora Paholková
    Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. Pp. 233-238 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models International scientific conference. ISBN 978-80-244-5233-3
    PoznámkyKEGA 027EU-4/2016. - Popis urobený: 9.11.2017. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá prostredie podnikateľské * podnik malý * podnik stredný * podnikanie * konkurencieschopnosť * franchising
    AnotáciaFranchising je modernou formou podnikania, ktorá prechádza v súčasnosti fázou renesancie. Je vhodnou formou podnikania pre malé a stredné podniky v 21. storočí. Ďalej bude vytvárať nové pracovné miesta a prispievať k stabilizácii malých a stredných podnikov, v sektore obchodu, priemyslu, cestovného ruchu a služieb. Franchising je schopný adoptovať požiadavky trhu a dokáže odpovedať na nároky spotrebiteľov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00633-003, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti453.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok