Počet záznamov: 1  

Value-based pricing

  1. Názov Value-based pricing : drive sales and boost your bottom line by creating, communicating, and capturing customer value
    Autorské údajeHarry Macdivitt and Mike Wilkinson
    Autor Macdivitt Harry
    Spoluautori Wilkinson Mike
    Vydavateľské údajeNew York : McGraw-Hill , 2012. - 291 s.
    ISBN978-0-07-176168-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá politika cenová * tvorba cien * hodnota * oceňovanie * produkty * predaj * spotrebitelia * metódy ohodnocovania * rozhodovanie * komunikácia * zákazníci * štúdie prípadové * Európska únia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra898447

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    898447FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.