Počet záznamov: 1  

Sociálna inovácia ako argument pre spoločenskú zodpovednosť podnikov, t.j. cesta ku konkurencieschopnosti podnikov

  1. Názov Sociálna inovácia ako argument pre spoločenskú zodpovednosť podnikov, t.j. cesta ku konkurencieschopnosti podnikov
    Autorské údajeHajnalka Németh
    Autor Németh Hajnalka
    Zdrojový dokument Kvalita a spoločenská zodpovednosť : Česko Slovenský odborný časopis. Roč. 25, č. 3 (2017), s. 46-52. - Žilina : Radovan Ďugel - DRaM, 2017. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá zodpovednosť podniku spoločenská * kultúra podnikania * výhody konkurenčné * etika podnikateľská * kultúra podniková * inovácie sociálne * rozvoj trvalo udržateľný
    AnotáciaInovácia ako zdroj zmeny a modernizácie. Firemná kultúra ako faktor ovplyvňujúci sociálnu inováciu a konkurencieschopnosť. Integrovaný model CSR (Corporate Social Responsibility) sociálnej inovácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.