Počet záznamov: 1
Skúmanie vplyvu vizuálnych marketingových podnetov na emócie
Názov Skúmanie vplyvu vizuálnych marketingových podnetov na emócie Preklad názvu Impact of Marketing Stimuly to Emotions Autorské údaje Miroslav Majtán, Róbert Šlosár Autor Majtán Miroslav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 14, č. 2 (2017), s. 33-46 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 2454-1028 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * neuromarketing * marketing * emócie Anotácia Vedné disciplíny vymedzujúce kategórie aplikované v neuromarketingu a spotrebiteľskom správaní. Marketing a neuromarketing. Výskumný dizajn. Postup neuromarketingového výskumu. Koncepcia a dizajn výskumu vizuálnych podnetov zameraných na emócie . Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00645-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1