Počet záznamov: 1  

Skúmanie vplyvu vizuálnych marketingových podnetov na emócie

  1. Názov Skúmanie vplyvu vizuálnych marketingových podnetov na emócie
    Preklad názvuImpact of Marketing Stimuly to Emotions
    Autorské údajeMiroslav Majtán, Róbert Šlosár
    Autor Majtán Miroslav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 14, č. 2 (2017), s. 33-46 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 2454-1028
    PoznámkyVEGA 1/0546/15 "Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku"
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * neuromarketing * marketing * emócie
    AnotáciaVedné disciplíny vymedzujúce kategórie aplikované v neuromarketingu a spotrebiteľskom správaní. Marketing a neuromarketing. Výskumný dizajn. Postup neuromarketingového výskumu. Koncepcia a dizajn výskumu vizuálnych podnetov zameraných na emócie .
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00645-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.