Počet záznamov: 1  

Franchising-Modern Form of Business for Small and Medium sized Enterprises

  1. Názov Franchising-Modern Form of Business for Small and Medium sized Enterprises
    Autorské údajeJozef Orgonáš
    Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentInternational journal of small and medium enterprises and business sustainability. Vol. 2, no. 4 (2017), pp. 43-59 online. - Jakarta, Indonesia : Center for industry, SME and business competition studies University of Trisakti, 2017. ISSN 2442-9368
    Vydavateľské údajeGraf, obr., tab.
    PoznámkyPopis urobený: 16.11.2017. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaIndonézia
    Heslá franchising * stredná Európa * Slovensko * Česko * podnik malý * podnik stredný * podnikanie malé * podnikanie stredné
    AnotáciaFranchising ako vertikálny marketingový systém. Definícia. Makroekonomické a mikroekonomické dimenzie franchisingu. Podstata franchisingu. Franchising v Európe, na Slovensku a v Čechách. Perspektívy franchisingu v 21. storočí.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00670-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok