Počet záznamov: 1
The Analyzing impact of marketing on social networks by using selected web analytics
Názov The Analyzing impact of marketing on social networks by using selected web analytics Súbežný názov Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky Autorské údaje Mária Szivósová Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník [abstraktov] : 17. medzinárodná vedecká konferencia : 9. november 2017, Bratislava. S. 13. - Bratislava : Publisher Letra Edu, 2017 / Šoltés Erik ; Antalová Renáta ; Gežík Pavel ; Hurbánková Ľubica ; Jurík Pavol ; Páleš Michal ; Antalová Renáta ; Bilíková Mária ; AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-972866-0-6 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00691-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1