Počet záznamov: 1  

The Analyzing impact of marketing on social networks by using selected web analytics

  1. Názov The Analyzing impact of marketing on social networks by using selected web analytics
    Súbežný názovAnalýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky
    Autorské údajeMária Szivósová
    Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník [abstraktov] : 17. medzinárodná vedecká konferencia : 9. november 2017, Bratislava. S. 13. - Bratislava : Publisher Letra Edu, 2017 / Šoltés Erik ; Antalová Renáta ; Gežík Pavel ; Hurbánková Ľubica ; Jurík Pavol ; Páleš Michal ; Antalová Renáta ; Bilíková Mária ; AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-972866-0-6
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00691-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.