Počet záznamov: 1
Sentiment analysis and online reputation of automotive companies in Slovak republic
Názov Sentiment analysis and online reputation of automotive companies in Slovak republic Preklad názvu Analýza sentimentu a online reputácie podnikov v automobilovom priemysle na Slovensku Autorské údaje Mária Kozáková, Vladimír Hojdik Autor Kozáková Mária EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. Pp. 946-954 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models International scientific conference. ISBN 978-80-244-5233-3 Poznámky I-17-108-00. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * podnik * internet * imidž * manažment značky * priemysel automobilový * Slovensko Anotácia Teoretické pozadie a prehľad literatúry o podnikovej reputácii so zameraním na reputáciu v online prostredí - online reputácia (povesť). Analýza sentimentu ako metóda merania online reputácie. Analýza troch svetových automobilových spoločností pôsobiacich na Slovensku: Volkswagen Slovakia, PSA Peugeot Citroën Slovakia a Kia Motors Slovakia. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00633-020, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 653 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1