Počet záznamov: 1
Neuromarketing – nové trendy v skúmaní správania a rozhodovania spotrebiteľa
Názov Neuromarketing – nové trendy v skúmaní správania a rozhodovania spotrebiteľa Preklad názvu Neuromarketing - New Trends in the Study of Consumer Behavior and Decision-making Autorské údaje Jana Naščáková, Lenka Danková Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 35 (2017), s. 85-88 online. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * emócie * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * marketing Anotácia Získavanie podnikateľských úspechov prostredníctvom pôsobenia na emócie spotrebiteľa. Definícia a využitie neuromarketingu. Metódy neuromarketingu a použité prístroje, ktoré merajú odozvy spotrebiteľov na konkrétny podnet. Emócie v marketingovej komunikácii. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00701-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 35
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 249.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1