Počet záznamov: 1  

Neuromarketing – nové trendy v skúmaní správania a rozhodovania spotrebiteľa

  1. Názov Neuromarketing – nové trendy v skúmaní správania a rozhodovania spotrebiteľa
    Preklad názvuNeuromarketing - New Trends in the Study of Consumer Behavior and Decision-making
    Autorské údajeJana Naščáková, Lenka Danková
    Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 35 (2017), s. 85-88 online. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * emócie * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * marketing
    AnotáciaZískavanie podnikateľských úspechov prostredníctvom pôsobenia na emócie spotrebiteľa. Definícia a využitie neuromarketingu. Metódy neuromarketingu a použité prístroje, ktoré merajú odozvy spotrebiteľov na konkrétny podnet. Emócie v marketingovej komunikácii.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00701-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 35

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF249.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.