Počet záznamov: 1
Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky
Názov Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky Súbežný názov The Analyzing impact of marketing on social networks by using selected web analytics Autorské údaje Mária Szivósová Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 17. medzinárodná vedecká konferencia : 9. november 2017, Bratislava. S. 38-47 CD-ROM. - Bratislava : Publisher Letra Edu, 2017 / Šoltés Erik ; Antalová Renáta ; Gežík Pavel ; Hurbánková Ľubica ; Jurík Pavol ; Páleš Michal ; Bilíková Mária ; Bolgáč Ján ; AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-972866-2-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stránky webové * analýzy * marketing * efektívnosť * siete sociálne Anotácia Predpoklady úspechu marketingu na sociálnych sieťach. Webová analytika = analýza prevádzky webu, analýza webu, analýza návštevnosti je meranie, zber, sledovanie a vyhodnocovanie internetových dát za účelom porozumenia a optimalizácie webu. Jednou z vybraných analytických služieb je Google Analytics - voľné dostupná analytická služba pre zber a analýzu dát o návštevnosti a prevádzke webových stránok od spoločnosti Google, ktorý sa stará o jej permanentný vývoj. Jej charakteristika a využitie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00693-006, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 471 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1