Počet záznamov: 1  

Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky

  1. Názov Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky
    Súbežný názovThe Analyzing impact of marketing on social networks by using selected web analytics
    Autorské údajeMária Szivósová
    Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 17. medzinárodná vedecká konferencia : 9. november 2017, Bratislava. S. 38-47 CD-ROM. - Bratislava : Publisher Letra Edu, 2017 / Šoltés Erik ; Antalová Renáta ; Gežík Pavel ; Hurbánková Ľubica ; Jurík Pavol ; Páleš Michal ; Bilíková Mária ; Bolgáč Ján ; AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-972866-2-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stránky webové * analýzy * marketing * efektívnosť * siete sociálne
    AnotáciaPredpoklady úspechu marketingu na sociálnych sieťach. Webová analytika = analýza prevádzky webu, analýza webu, analýza návštevnosti je meranie, zber, sledovanie a vyhodnocovanie internetových dát za účelom porozumenia a optimalizácie webu. Jednou z vybraných analytických služieb je Google Analytics - voľné dostupná analytická služba pre zber a analýzu dát o návštevnosti a prevádzke webových stránok od spoločnosti Google, ktorý sa stará o jej permanentný vývoj. Jej charakteristika a využitie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00693-006, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti471 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.