Počet záznamov: 1  

Digitization, Digital Marketing and Customer's Participation at Marketing Activities

  1. Názov Digitization, Digital Marketing and Customer's Participation at Marketing Activities
    Preklad názvuDigitalizácia, digitálny marketing a účasť zákazníkov na marketingových aktivitách
    Autorské údajeJana Naščáková, Lenka Danková
    Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 35 (2017), s. 5-8 online. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * digitalizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové * marketing elektronický * marketing manažment
    AnotáciaDefinícia jednotlivých pojmov. Digitalizácia na Slovensku a v Európe. Index digitálnej ekonómie. Participácia a získavanie lojality zákazníkov prostredníctvom ústnej komunikácie (Customer word-of-mouth) a obsahového marketingu (content marketing).
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00702-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 35

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF244.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.