Počet záznamov: 1
Digitization, Digital Marketing and Customer's Participation at Marketing Activities
Názov Digitization, Digital Marketing and Customer's Participation at Marketing Activities Preklad názvu Digitalizácia, digitálny marketing a účasť zákazníkov na marketingových aktivitách Autorské údaje Jana Naščáková, Lenka Danková Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 35 (2017), s. 5-8 online. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * digitalizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové * marketing elektronický * marketing manažment Anotácia Definícia jednotlivých pojmov. Digitalizácia na Slovensku a v Európe. Index digitálnej ekonómie. Participácia a získavanie lojality zákazníkov prostredníctvom ústnej komunikácie (Customer word-of-mouth) a obsahového marketingu (content marketing). Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00702-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 35
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 244.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1