Počet záznamov: 1
Analýza zákazníckeho sentimentu na sociálnych sieťach
Názov Analýza zákazníckeho sentimentu na sociálnych sieťach Preklad názvu Analysis of Customer Sentiment on Social Networks Autorské údaje Mária Szivósová Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 15, č. 2 (2017), s. 105-115 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 1339-987X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá siete sociálne * marketing elektronický * zákazníci * analýza štatistická * technológie komunikačné * systémy informačné Anotácia Vďaka vzniku online marketingu, firmy prezentujúce sa na sociálnych sieťach došli k názoru, že potrebujú sledovať o čom sa ich zákazníci rozprávajú a aké majú názory. Dôležitou súčasťou prieskumu je analýza sentimentu v písaných prejavoch, ktorá môže odhaliť posuny v postojoch, ktoré v anketách, prieskumoch verejnej mienky alebo v dotazníkoch nie sú viditeľné. Analýza, aplikácie a výzvy pre analýzu sentimentu. Sentiment na sociálnej sieti Twitter. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00728-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 771.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1