Počet záznamov: 1  

Od manažmentu offline reputácie k manažmentu online reputácie podniku

  1. Názov Od manažmentu offline reputácie k manažmentu online reputácie podniku
    Súbežný názovFrom a company´s offline reputation management to its online reputation management
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. S. 362-371 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4422-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá meno obchodné * komunikácia manažérska * manažment značky * manažment informačný * budovanie značky
    AnotáciaRiadenie budovania reputácie na internete. Manažment offline reputácie podniku. Manažment online reputácie podniku. Úloha komunikácie v procese vytvárania a riadenia reputácie - dobrého mena - značky spoločnosti offline a online.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00792-021, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti571.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.