Počet záznamov: 1  

Model reklamných výdavkov monopolu

  1. Názov Model reklamných výdavkov monopolu
    Súbežný názovMonopoly advertising expenditure model
    Autorské údajeNora Grisáková, Jakub Kintler
    Autor Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. S. 372-379 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4422-1
    PoznámkyVEGA 1/0697/15; VEGA 1/0662/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá monopoly * optimalizácia * modely dynamické * výdavky * reklama * teória riadenia
    AnotáciaModely dynamickej optimalizácie firiem v oblasti nedokonalej konkurencie. Monopol so statickou a dynamickou cenou. Spojenie maximalizácie zisku, šírenia nového produktu na trhu a výdavkov na reklamu v čase prostredníctvom optimálnej teórie riadenia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00792-048, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti624.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.