Počet záznamov: 1  

Ovplyvňovanie výberu lekára špecialistu pomocou word of mouth marketingu

  1. Názov Ovplyvňovanie výberu lekára špecialistu pomocou word of mouth marketingu
    Súbežný názovThe Specialist doctor selection influencing through the word of mouth marketing
    Autorské údajeKatarína Petrovčíková
    Autor Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Veda a výskum v univerzitnej praxi : zborník z medzinárodného vedeckého workshopu konaného v dňoch 5.9.2017 - 7.9.2017 v Levočskej doline, 1/2017. S. 49-53 CD-ROM. - Košice : Human Retail Akadémia, 2017 / Dudáš-Pajerská Erika ; Gajdoš Jozef ; Dudáš Ladislav ; Veda a výskum v univerzitnej praxi Medzinárodný vedecký workshop. ISBN 978-80-972757-0-9
    PoznámkyVEGA 1/0376/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing mix * komunikácia marketingová * spotrebitelia * produkty * služby zdravotnícke * zdravotníctvo * lekári * legislatíva * Slovensko
    AnotáciaMarketingová komunikácia ako spôsob efektívneho získavania zákazníkov. Prvky marketingového mixu. Ciele marketingovej komunikácie. Nové trendy v marketingovej komunikácii. Word of mouth marketing pri výbere lekára špecialistu. Poskytovanie zdravotnej starostlivosti v SR a právo pacienta na výber ošetrujúceho lekára.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00740-009, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF427.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.