Počet záznamov: 1
Ovplyvňovanie výberu lekára špecialistu pomocou word of mouth marketingu
Názov Ovplyvňovanie výberu lekára špecialistu pomocou word of mouth marketingu Súbežný názov The Specialist doctor selection influencing through the word of mouth marketing Autorské údaje Katarína Petrovčíková Autor Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Veda a výskum v univerzitnej praxi : zborník z medzinárodného vedeckého workshopu konaného v dňoch 5.9.2017 - 7.9.2017 v Levočskej doline, 1/2017. S. 49-53 CD-ROM. - Košice : Human Retail Akadémia, 2017 / Dudáš-Pajerská Erika ; Gajdoš Jozef ; Dudáš Ladislav ; Veda a výskum v univerzitnej praxi Medzinárodný vedecký workshop. ISBN 978-80-972757-0-9 Poznámky VEGA 1/0376/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing mix * komunikácia marketingová * spotrebitelia * produkty * služby zdravotnícke * zdravotníctvo * lekári * legislatíva * Slovensko Anotácia Marketingová komunikácia ako spôsob efektívneho získavania zákazníkov. Prvky marketingového mixu. Ciele marketingovej komunikácie. Nové trendy v marketingovej komunikácii. Word of mouth marketing pri výbere lekára špecialistu. Poskytovanie zdravotnej starostlivosti v SR a právo pacienta na výber ošetrujúceho lekára. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00740-009, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 427.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1