Počet záznamov: 1
Etický kodex v retailu
Názov Etický kodex v retailu Preklad názvu Code of conduct in retail Autorské údaje Eva Jaderná, Martina Beránek Autor Jaderná Eva Spoluautori Beránek Martina Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 3 (2017), s. 47-54. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Heslá kódexy etické * prostredie podnikateľské * Česko * retailing Anotácia Etika v českom podnikateľskom prostredí. Etické problémy v retaile. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 138.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1