Počet záznamov: 1  

Etický kodex v retailu

  1. Názov Etický kodex v retailu
    Preklad názvuCode of conduct in retail
    Autorské údajeEva Jaderná, Martina Beránek
    Autor Jaderná Eva
    Spoluautori Beránek Martina
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 3 (2017), s. 47-54. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá kódexy etické * prostredie podnikateľské * Česko * retailing
    AnotáciaEtika v českom podnikateľskom prostredí. Etické problémy v retaile.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF138.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.