Počet záznamov: 1  

Aplikácia konkrétnych nástrojov online marketingu vo výrobných družstvách v SR

  1. Názov Aplikácia konkrétnych nástrojov online marketingu vo výrobných družstvách v SR
    Preklad názvuApplication of Specific Tools of Online Marketing in Producer Cooperatives in the Slovak Republic
    Autorské údajeAdam Bartoš
    Autor Bartoš Adam EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 9, č. 2 (2017), s. 165-172 online. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2017. ISSN 1338-5127
    PoznámkyVEGA 1/0709/15 "Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania novozaložených i etablovaných aktívnych malých a stredných podnikov v SR"
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá družstvá výrobné * nástroje marketingové * Slovensko * marketing elektronický * internet * stratégia marketingová
    AnotáciaAnalýza miery aplikácie konkrétnych marketingových nástrojov v členských výrobných družstvách Coop Produkt Slovensko. Internetový marketing vo výrobných družstvách.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00762-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti488.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.