Počet záznamov: 1
Teoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania
Názov Teoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania Súbežný názov Theoretical approaches study of consumer behavior Autorské údaje Štefan Majtán, Róbert Šlosár, Vladimír Hojdik Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. S. 714-721 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4422-1 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * modely * rozhodovanie finančné * marketing nákupný * spotreba obyvateľstva Anotácia Prehľad modelov osobnosti spotrebiteľa. Kritéria na základe ktorých sa spotrebiteľ rozhoduje pri nákupe. Model tzv. čiernej skrinky. Marshallov model. Model EKB. Model Howarda a Shetha. Ekonomický model. Psychodynamický model. Behaviorálny model. Model spotrebiteľského rozhodovania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00792-030, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 606 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1