Počet záznamov: 1  

Marketingový informačný systém

  1. Názov Marketingový informačný systém
    Autorské údajeCyril Závadský, Jakub Chlopecký, Karel Bařinka
    Autor Závadský Cyril EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF
    Spoluautori Chlopecký Jakub
    Bařinka Karel
    Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IX. (2017) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie : 26.-30.6.2017, Košice, Slovenská republika. S. 82-85 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Mitrová Miriam ; Dugas Jaroslav ; Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4447-4
    PoznámkySP2017/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * systémy informačné * informácie * výskum marketingový * rozhodovanie manažérske
    AnotáciaBudovanie marketingového informačného systému. Zdroje informácií pre MarIS. Externé zdroje marketingových informácií. Marketingový výskum. Informačné toky a užitočnosť marketingových informácií. Systém na podporu rozhodovania. Očakávaná hodnota marketingových informácií.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00785-009, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF634.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.