Počet záznamov: 1
Marketingový informačný systém
Názov Marketingový informačný systém Autorské údaje Cyril Závadský, Jakub Chlopecký, Karel Bařinka Autor Závadský Cyril EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF Spoluautori Chlopecký Jakub Bařinka Karel Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IX. (2017) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie : 26.-30.6.2017, Košice, Slovenská republika. S. 82-85 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Mitrová Miriam ; Dugas Jaroslav ; Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4447-4 Poznámky SP2017/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * systémy informačné * informácie * výskum marketingový * rozhodovanie manažérske Anotácia Budovanie marketingového informačného systému. Zdroje informácií pre MarIS. Externé zdroje marketingových informácií. Marketingový výskum. Informačné toky a užitočnosť marketingových informácií. Systém na podporu rozhodovania. Očakávaná hodnota marketingových informácií. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00785-009, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 634.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1