Počet záznamov: 1  

Reklama v segmentu "Peněžní zprostředkování"

  1. Názov Reklama v segmentu "Peněžní zprostředkování"
    Preklad názvuAdvertising in the financial services sector
    Autorské údajeTomáš Hynčica, Klára Hoffman
    Autor Hynčica Tomáš
    Spoluautori Hoffman Klára
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 4 (2017), s. 18-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * banky * televízia
    AnotáciaReklamný trh v oblasti peňažného sprostredkovania patrí tradične k najsilnejším oblastiam inzercie. Dominantným médiatypom je stále televíza. Znalosť televíznej reklamy zaisťuje bankový tracking - prieskum, zameraný na diagnostiku reklamy a diagnostiku značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4 + 1príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.