Počet záznamov: 1  

Digitalizace nákupní zkušenosti a proliferace touchpointů

  1. Názov Digitalizace nákupní zkušenosti a proliferace touchpointů
    Preklad názvuDigitalization of purchasing experience and proliferation of touchpoint
    Autorské údajeJan Staněk
    Autor Staněk Jan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 4 (2017), s. 13-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * zákazníci * digitalizácia * technológie nové * marketing elektronický * prieskum trhu
    AnotáciaDigitalizácia dramaticky zmenila nákupnú skúsenosť a dnešní marketéri potrebujú nájsť nové cesty ako rásť a prežiť. To vyžaduje používať nové metódy (ako napr. social listening) a zladiť všetky kanály a touchpointy. Proces Path-to-purchase a jeho štyri fázy. Otázky, na ktoré je potrebné sa sústrediť pri výskume konzumentov na ich ceste k nákupu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4 + 1príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.